Reklamace a vrácení

Výměna zboží:

Při výměně produktu doporučujeme produkt vrátit jako vratku (vrátíme Vám peníze na účet). Nový produkt můžete objednat novou objednávkou.  Pro Vás zákazníka je to rychlejší řešení, potřebné zboží budete mít rychleji.


 

Adresa pro zasílání vratek  a reklamací: 

Mifex.cz

Zahradní 684

59301 Bystřice nad Pernštejnem

 

 Vrácení zboží:

 Pokud Vám z nějakého důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem eshopu, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodu. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 89/2012 Sb.

14-ti denní lhůta běží od převzetí zboží(balíku) spotřebitelem(zákazníkem). Pokud lhůta končí o víkendu, nebo na svátek, je jako poslední den lhůty následující pracovní den.

Vrácené zboží nesmí mít známky poškození, zašpinění nebo nošení(používání) a mělo by mít originální visačky. Pokud Vám byly k objednávce poskytnuty nějaké dárky, musí být také vráceny se zbožím.

 

 

Do balíku také prosím přibalte kopii faktury. Nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám  vrátíme peníze.

Cenu dopravy balíku s vráceným zbožím hradí zákazník. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Reklamace:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí věci Kupujícím. Takto smluvně poskytnutá záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží Kupujícím.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
2. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Nelze používat poškozenou věc. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
3. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let (není-li u zboží uvedeno jinak) od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu),
lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Taktéž může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
5. Prodávající není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
6. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
7. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
8. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
9. Při převzetí zboží je kupující povinen zboží překontrolovat a jakékoliv závady způsobené přepravou neprodleně řešit s přepravcem (sepsat reklamační protokol). Prodávající nenese zodpovědnost za škody způsobené přepravcem.
10. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného prodlení, nejdéle však v zákonné lhůtě do 30 dnů.
11.Reklamaci Zboží může Kupující-spotřebitel uplatnit osobně ve všech pobočkách Prodávajícího nebo reklamované zboží zaslat přepravní službou na adresu: Mifex.cz,Zahradní 684,Bystřice nad Pernštejnem,59301. 
12. V případě, že Kupující bude zasílat Zboží Prodávajícímu  přepravní službou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované Zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého Zboží by měl zásilku označit příslušnými symboly. Zásilka by měla obsahovat reklamované Zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, detailní popis reklamované závady a správné kontaktní údaje Kupujícího. 
 
Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k velkému množství různých typů monitorů s odlišným nastavením barev, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.